Siirry sisältöön

Asiakaspalvelun moniosaaja – 70 päivän koulutus

Haluatko työllistyä palvelualan monipuolisiin tehtäviin? Seuraava koulutus järjestetään 12.2–23.5.2024.

Olemme uudistaneet Asiakaspalvelun moniosaajakoulutusta! Uutta asiakaspalvelun moniosaajakoulutusta on pidennetty 60 päivästä 70 päivään laajentaen verkko-opintoja sekä pidentäen työssäoppimisaikaa. Lisäksi koulutuksen teemoihin on lisätty myös verkkokauppaosaamista. Näin koulutuksen käyneillä on entistä laajempi asiakaspalveluosaaminen ja paremmat valmiudet toimia erilaisissa asiakaspalvelutehtävissä.

Asiakaspalvelun moniosaajakoulutuksesta voit suunnata esimerkiksi toimistoympäristössä tehtäviin asiakaspalvelurooleihin, kaupan alalle, hotelli- ja ravintola-alalle tai mielenkiintoasi vastaaviin myynnin tehtäviin. Tässä koulutuksessa voit kerryttää osaamista ja kokemusta monipuolisesti näistä tehtävistä ja osaamisalueista. Koulutuksessa harjoitellaan laajasti asiakaspalveluosaamista eri kanavissa.

Et tarvitse aiempaa koulutusta tai kokemusta ko. aloilta osallistuaksesi koulutukseen. Motivaatio ja asenne riittävät pitkälle. Koulutus on rakennettu työelämän tarpeista käsin, sinun kokoaikainen työllistymisesi tähtäimessä.

Toteutus

Uudistettu Asiakaspalvelun moniosaaja -koulutus on 70 päivän koulutus: Aluksi on 30 päivää asiakaspalvelukoulutusta verkossa klo 9-15; Tämän jälkeen 35 päivää monipuolista työssäoppimista eri asiakaspalvelutehtävissä oman valintasi mukaan. Lopuksi vielä 5 päivää asiakaspalvelun verkkokoulutusta. Tarvittaessa saat meiltä käyttöösi tarvittavat laitteet ja teknisen tuen osallistuaksesi koulutukseen. Koulutus sisältää ryhmässä tapahtuvaa koulutusta, itsenäistä työskentelyä ja henkilökohtaista ohjausta.

Koulutuksen teemoja ovat muun muassa:

  • asiakaspalvelu, asiakaskokemus, asiakasymmärrys
  • myynti- ja vuorovaikutustaidot
  • monikanavainen asiakaspalvelu ja myynti
  • palvelumuotoilu, kannattavuus, markkinointi
  • verkkokauppa
  • horeca-alan asiakaspalvelutehtävät
  • kaupan alan asiakaspalvelutehtävät
  • asiakaspalvelu verkossa
  • ammatilliset passit/testit/lupakortit
  • työnhaku- ja uravalmiudet
  • monipuolinen työssäoppiminen

Tervetuloa mukaan!

Koulutuspaikka

Koulutus tapahtuu verkossa helppokäyttöisillä Moodle- ja Teams-alustoilla

Kouluttajan lisätiedot

Spring House Oy
Tommi Malinen
045 7881 6730
tommi.malinen@springhouse.fi

TE-palvelujen lisätiedot
Koulutusneuvonta 0295 020 702
facebook.com/koulutusneuvonta

Hae mukaan!

Hae mukaan klikkaamalla TÄSTÄ!

Katso esittelyvideo Asiakaspalvelun moniosaaja -koulutuksesta!

Katso edellisestä Asiakaspalvelun moniosaaja -koulutuksesta tehty TE-live lähetys

Näet tallenteen TÄÄLTÄ.

Katso koulutuksen käyneen Satun haastattelu 👇