Henrico Digital vahvistaa asiantuntijaorganisaatiotaan

Henrico-kuva

Yritysten panostaessa ennen näkemättömällä tavalla verkkokauppaliiketoimintaan ja muihin digitaalisiin ratkaisuihin myös digiosaajien kysyntä on aiempaa vaativampaa. Henricon Digitalin saamien konsultointi-, suorahaku- ja interim-toimeksiantojen lisääntyessä yhtiö vahvistaa osaamistaan viidellä uudella avainhenkilöllä.

”Olemme solmineet kaksinumeroisen määrän uusia asiakkuuksia, joiden digiosaajatarpeet olemme ketterästi myös täyttäneet. Liiketoimintanäkymien ollessa suotuisat on aika laajentaa joukkuetta”, Henrico Digitalin toimitusjohtaja Tomi Pyyhtiä kertoo.

Liikeidea valmiina skaalattavaksi

Vuodesta 2019 toimineella Henrico Digitalilla on kolme palvelukonseptia: digitaalisten verkkokaupparatkaisuiden tuotanto, digistrategioiden konsultointi sekä digialan osaajien ja johtajien suorahaku- ja interim-palvelut. Kilpailuvalttina on näiden palveluiden ketterä tarjoaminen hyödyntämällä yli 25:n digialan kokeneen osaajan freelancer-verkostoa.

”Henricon verkostoon kuuluu johtajia, jotka ovat itse olleet konseptoimassa e-kauppaa ja vieneet digihankkeita maaliin. He myös ovat parhaita osaajia konsultoimaan, auttamaan asiakkaita interim-pohjaisesti tai etsimään asiakkaalle kokopäiväisen kollegan palvelukseen”, Pyyhtiä kuvailee yhtiön liikeideaa.

Viisi kovaa osaajaa Henricon joukkueeseen

Vastatakseen nopeisiin ja haastaviinkin toimeksiantoihin Henricossa toimii Pyyhtiän ohella jatkossa viisi uutta avainpelaajaa:

15.2. Henricossa aloitti asiakkuusjohtajana Minna Kruhse LinkedIN, jolla on yli 20 vuoden kokemus digitaalisen myynnin, markkinoinnin ja asiakkuuksienhoidon asiantuntija- ja johtotehtävistä.

25.3. Henricoon liittyi partnership-konsulttina Mika Herlin LinkedIN vahvistaen monipuolisella suorahaun, myynnin ja johtotehtävien taustallaan Henricon osaamista.

12.4. Henricoon liittyi partnership-konsulttina Senior Advisorin rooliin Lari Similä LinkedIN vahvistaen monipuolisella suorahaun, myynnin ja johtotehtävien taustallaan Henricon osaamista.

19.4. Henricossa COO-tehtävässä aloittaa Markus Räikkönen LinkedIN, jolla on monipuolinen kokemus IT- ja markkinointialalta sekä vahva osaaminen digitaalisten liiketoimintojen kehittämisestä.

3.5. Henricon tiimi täydentyy vielä Senior ICT Recruitment Consultant Markus Hämäläisellä LinkedIN, jolla on vahvat näytöt digialan suorahakuprojektien johtamisesta sekä laaja osaajien verkosto.

”Tavoitteena Henricolla on vuoden loppuun mennessä laventaa liiketoimintaa ja auttaa vieläkin isompaa määrää asiakkaitamme onnistumaan digitaalisessa liiketoiminnassa”, Tomi Pyyhtiä summaa.

Lisätietoja:

Henricon toimitusjohtaja Tomi Pyyhtiä
tomi.pyyhtia@henrico.fi

StaffPoint-konserniin kuuluva Henrico Digital Oy on vuonna 2019 perustettu digitaalisen liiketoiminnan tuotanto-, strategia- sekä suorahakupalveluita tarjoava yritys. Henricon asiantuntijat, mukaan lukien lähes 30 digital freelancer-konsultin verkosto, ovat Suomen kokeneimpia e-kaupan ja digitaalisten ratkaisuiden kehittäjiä ja konsultteja. Henricon asiakkaita ovat mm. Holiday Club, K-Caara, Dingle, Minimani, Sanoma Pro, Strand Properties, Keskisen Kello, Lumo, IBU, Drop, Lapland Hotels, Genero, Dagmar ja Motonet. Lue lisää: www.henrico.fi