Siirry sisältöön

ICT-lähitukiasiantuntija

Asiakkaamme Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtori hakee vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen

ICT-LÄHITUKIASIANTUNTIJAA

Tehtävän haltija käsittelee ja selvittää toiminnanohjausjärjestelmän kautta tulevia tukipyyntöjä.

Työtehtäviin kuuluu:

- ICT-järjestelmien ja laitteiden tuki, neuvonta ja vikatilanteiden selvittäminen
- Loppukäyttäjiltä tulevien palvelupyyntöjen käsittely ja tarvittaessa välittäminen eteenpäin
- ICT-järjestelmien ja verkkoympäristön ylläpitotehtävät, laitteiden esim. työasemat, oheislaitteet ja mobiililaitteet, asennukset ja ylläpito
- Asiakkaiden toimitilamuuttoihin liittyvät ICT -tukitehtävät

Tällä hetkellä tehtävät hoidetaan ensisijaisesti asiakaskäynneillä. Tavoitteena on, että tehtävät tullaan suorittamaan ensisijaisesti etätyövälineitä hyväksikäyttäen ja tarvittaessa asiakaskäynneillä.

Hakijalta vaaditaan aloituksen yhteydessä virallinen henkilöllisyystodistus (= passi tai poliisin myöntämä henkilökortti).

Työt alkavat sopimuksen mukaan joulukuussa. Tehtävään valitulle henkilölle tehdään turvallisuusselvitys.

Työsuhde solmitaan vuokratyösuhteena valitun henkilön ja StaffPointin välille.

Edellytämme sinulta:

- Soveltuvaa IT-alan koulutustaustaa (esim. datanomi, IT-tradenomi)
- Aikaisempaa kokemusta ICT-lähitukitehtävistä tai muista vastaavista IT-tehtävistä
- Erinomaisia ongelmanratkaisutaitoja ja asiakaspalveluhenkisyyttä
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Tarjoamme sinulle:

- Monipuoliset työtehtävät
- Kannustavan ja välittävän työyhteisön
- Mahdollisuuden osallistua, kehittyä ja pitää yllä asiantuntijuutta

Hakuohjeet ja lisätiedot:

Mikäli kiinnostuit, hae paikkaa rekisteröitymällä hakijaksi osoitteessa www.staffpoint.fi ja liitä hakemukseen CV:si palkkatoiveineen.

Huom! Haastatteluiden ensimmäinen kierros tehdään videohaastattelutyökalun avulla eli tarkkailethan sähköpostiasi mahdollisen haastattelukutsun varalta.


Ota yhteyttä: