Skip to main content

Yritysasiakaspalvelija

Työtehtävän kuvaus

Haemme kasvavaan joukkoomme vakituiseen työsuhteeseen asiakaspalvelijoita Telian yritysasiakaspalveluun. Toimistomme sijaitsee uusissa, valoisissa tiloissa Las Lagunasissa 1,5 km Fuengirolan keskustasta. Työ sopii sinulle, joka omaat aiempaa kokemusta asiakaspalvelutyöstä sekä omaat hyvät tiedot ja taidot asiakaslähtöisestä työskentelystä.

Päivittäisessä työssäsi olet avainasemassa varmistamassa Telia-asiakkaan asiakaskokemuksen onnistumista. Työn luonteeseen kuuluu myynti, joten tiedät mitä tarkoittaa kartoittaminen sekä tarpeiden tunnistaminen, ja osaat hyödyntää näitä taitoja osana päivittäisiä asiakaskohtaamisia.

Työ tapahtuu chatin, puhelimen sekä sähköpostin välityksellä ja työaika sijoittuu arkipäivinä 7.00-16.30 välille. Työsuhde on kokoaikainen (39h/vko) ja toistaiseksi voimassa oleva.

Edellytämme sinulta

  • Tarkkaa ja ripeää työotetta

Tarjoamme sinulle

  • Olemme huomioineet COVID-19-pandemia vaikutukset ja tarjoammekin etätyömahdollisuuden alun koulutuksen jälkeen, mikäli annetut tavoitteet täyttyvät työn osalta. Tämän lisäksi tarjoamme mahdollisuuden tehdä etätyötä toisessa EU-maassa 3 kuukautta per vuosi. Tämä mahdollistaa sen, että työntekijämme voivat matkustaa vaikkapa kotisuomeen tapaamaan perhettä ja ystäviä.
  • Vakituisen työsuhteen luotettavalla ja hyvämaineisella työnantajalla. StaffPoint auttaa Espanjassa oleskeluun ja työskentelyyn vaadittavien dokumenttien hankinnassa ja on tukena myös muissa Espanjassa työskentelyyn liittyvissä kysymyksissä.
  • Joustavan ja haasteellisen työpaikan yritysasiakaspalvelun parissa
  • Espanjan Contact Center -työehtosopimuksen mukaisen kiinteän kuukausipalkan sekä kannustavan bonusmallin. Kiinteä pohjapalkka on Espanjan palkkatasoon verrattuna keskitasoa ja bonuksilla on mahdollista tienata hyvä lisä pohjapalkan päälle. Espanjassa elinkustannukset ovat myös pienemmät kuin Suomessa.
  • Mukavan työyhteisön Mijasin auringon alla

Arvostamme

  • Aiempaa operaattorituntemusta sekä kyvykkyyttä uusien järjestelmien nopeaan omaksumiseen
  • Aiempaa myyntikokemusta
  • Lisäksi etsimämme henkilö omaa erinomaiset sosiaaliset taidot, positiivisen asiakaspalveluasenteen ja viihtyy nopeatempoisessa työrytmissä

Hakuohjeet ja lisätiedot

Seuraavat aloitusryhmät ovat maaliskuussa ja huhtikuussa. Mikäli et pääse aloittamaan vielä silloin, niin kerrothan siitä hakemuksessasi. Otamme käytettävyytesi huomioon seuraavaa aloitusryhmää ajatellen.

Lisätietoja työhön liittyvissä kysymyksissä antaa tiiminvetäjä Heikki Jaakkola heikki.jaakkola@staffpoint.fi.

Tehtävään valittavalle voidaan tehdä perusmuotoinen turvallisuusselvitys luotettavuuden varmistamiseksi.

ME Aurinkorannikon StaffPointilla olemme tehneet erikoisjärjestelyitä toimintamme kasvattamiseksi, henkilöstömme turvaamiseksi sekä erinomaisen palvelun säilyttämiseksi näinä erikoisina aikoina. Huomioimme ja toimimme COVID-19 rajoitusten mukaisesti kaikessa toiminnassamme sekä otamme kaikki COVID-19-viruksen ennaltaehkäisevät toimet vakavasti.

Työn hakeminen on mahdollista myös COVID-19-pandemian aikana:

Seuraamme viranomaismääräyksiä ja tiedotamme henkilöstöämme aktiivisesti.
Päivitämme aktiivisesti kirjallisia COVID-19 ohjeistuksia, jotka ovat saatavilla koko henkilöstöllemme.
Tarjoamme hyvät mahdollisuudet etätyöskentelyyn.
Pidämme tarvittaessa haastattelut videon välityksellä.
Poikkeustilanteesta huolimatta pystymme tarjoamaan koulutus ja etenemismahdollisuuksia työntekijöillemme.