Siirry sisältöön

Contact Center -palvelut

StaffPoint on jo vuosikymmenien ajan kasvattanut osaamistaan ns. call center -palveluissa. Niissä asiakas ulkoistaa StaffPointille puhelimitse tapahtuvan asiakaspalvelun: yksilöllisen neuvonta-, ajanvaraus-, tilaustenkäsittely- tai myyntipalvelun. Asiakaspalvelun kehityttyä monikanavaisemmaksi palvelua kutsutaan nykyisin contact center -palveluksi; kattavan, vuorovaikutteisen sähköisen asiakaspalvelun kokonaisuudeksi.

StaffPoint on kokenut contact center -palveluiden tarjoaja muun muassa teleoperaattori-, myyntibuukkaus-, taksioperaattori- sekä asiakaspalvelualan organisaatioille. Contact center -palvelut soveltuvat organisaatioille, jotka hakevat asiakaspalveluunsa lisää reaktionopeutta, muutosvalmiutta esimerkiksi sesonkipiikeissä, kustannustehoa, parempaa raportoitavuutta sekä tukea tiimien organisointiin ja johtamiseen. Contact center -kumppanille uskotaan myös vastuu prosessien teknisestä toimivuudesta. Tässä StaffPoint on jo pitkään tarjonnut laatua ja varmuutta.

Ulkoistaessaan contact center -palvelunsa StaffPointille osittain tai kokonaan asiakasorganisaatio voi sopimuksen mukaisesti saada tukea myös osaajien rekrytointiin ja perehdyttämiseen, brändin mukaisen toiminnan ja tavoiteltujen tulosten kannustavaan johtamiseen.

Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä!

Jos alla oleva lomake ei lataudu, paina näppäimistöstä F5-näppäintä tai päivitä selaimen näkymä.