Spring House mukaan Paraperheeseen

Nettisivuille vaaka

StaffPoint-konserniin kuuluva Spring House Oy on liittynyt Paraperheeseen. Kaksivuotinen yhteistyökumppanuus keskittyy vahvasti huippu-urheilijoiden uravalmennus- ja työnvälityspalveluihin.

”Olemme Suomen suurimpia valmennustaloja ja konsernina maan suurimpia yksityisiä työllistäjiä”, toteaa Spring Housen toimitusjohtaja Nora Kari. ”Yhteistyö Paralympiakomitean kanssa on loistava mahdollisuus olla tukemassa urheilijoiden urapolkuja sekä lisätä julkisuudessa keskustelua ja tietoisuutta fyysisesti vammaisten työllistymisestä”, tiivistää Kari.

Spring Housen tavoitteena on edistää pitkäjänteisesti yhdenvertaisia työllistymismahdollisuuksia ja tukea työpaikkojen diversiteettiä. Valmennustyön yhteiskunnallinen merkitys on päästä ”avaamaan ovia”; muokkaamaan koko suomalaisen yhteiskunnan; työnantajien, työnhakijoiden sekä työyhteisöjen käsityksiä ja mielikuvia.

Avataan ovia yhdessä

”Haastavassa työmarkkina-asemassa olevat asiakkaat ovat meille tärkeä asiakasryhmä”, korostaa työkykypalveluiden johtaja Sanna Salminen ja jatkaa Spring Housen tekevän päivittäin työtä osatyökykyisten ja fyysisesti vammaisten henkilöiden työllistymisen eteen.

”Jokainen työnhakijan ja työnantajan kohtaaminen ja keskustelu, jonka saamme valmennuksessamme yhdessä aikaan, murtaa näkymättömiä raja-aitoja ja mahdollistaa ihmisten välisen vuorovaikutuksen. Tiedämme, että vuorovaikutus ja konkreettinen, työllistämiseen liittyvän tiedon lisääminen ovat tärkeässä osassa työllistymisessä”, tiivistää Salminen.

”Meillä on ilo olla mukana, kun näitä onnistuneita kohtaamisia syntyy”, vahvistaa Kari.

”Olemme ylpeitä yhteistyöstämme ja odotamme innolla arjen onnistumistarinoita, niin uravalmennus- ja työnvälityspalveluissa kuin urheilija-idolien matkalla vuoden 2020 Tokion Paralympialaisiin!” iloitsevat Nora Kari ja Sanna Salminen.

Lue Paralympiakomitean tiedote tästä.

Nora Kari, toimitusjohtaja, Spring House Oy, 050- 3039093