Siirry sisältöön

Valmennusyhtiö Spring Housen asiakaspalveluvalmennuksen tuloksena organisaatio tiedostaa, mistä paras asiakaskokemus syntyy, miten asiakaskokemusta johdetaan ja miten sen saavuttamiseksi toimitaan. Sekä sisäisen että ulkoisen asiakaskokemuksen ”resepti” kirkastetaan niin, että sitä voi tehokkaasti toistaa ja monistaa.

Positiivisen asiakaskokemuksen tulee toteutua asiakkaan kohtaamisen jokaisessa eri vaiheessa myös digitaalisissa kanavissa. Valmennuksessa paikannetaan, millaista toimintaa onnistunut kohtaaminen edellyttää asiakaspalveluprosessin eri vaiheissa. Valmennus luotsaa asiakaspalveluhenkilöstöä parantamaan prosesseja nykytilasta kohti tahtotilaa.

Teemoina valmennuksessa on esim. kuinka asiakas kohdataan, mistä syntyy vuorovaikutuksen hyvä tunnelma, kuinka toimia haastavan asiakkaan kanssa jne.

Tarvittaessa konsultoimme, mitä organisaation kannattaa asiakaspalveluprosessistaan ulkoistaa (esim. puhelinpalvelun ulkoistaminen Contact Centerille) ja mikä on organisaation ydintoimintaa.
Asiakaskokemus on tasalaatuinen kaikissa kanavissa. Asiakas ohjautuu palvelun tuottavimpiin kanaviin. Asiakaskohtaaminen vahvistaa haluttua mainetta.

Refetarina: Lähitaksi palvelukoulutus