
myStaff
09.01.2025
DigitaalisuusAsiantuntijuusTyöllistäminenmyStaff – resursoinnin all-in-one-työkalu
myStaff on nykyaikainen, 24/7 selainpohjaisesti käytettävä työvuorojen varaus- ja johtamistyökalu. myStaff on räätälöitävissä StaffPointin asiakkaiden resursointijärjestelmäksi, asiakkaan omien järjestelmien yhteyteen.
StaffPointin ohelmistotalon Saima Softin tuotekehittämä myStaff on vuosien varrella kasvattanut suosiotaan ja on tällä hetkellä käytössä lukuisilla asiakkaillamme.
myStaff lyhyesti:
- Tehostettu tilaajan ja työntekijöiden itsepalvelujärjestelmä – resursoit 24/7
- Helppo AutoStaffing – voit käyttää vain omaa järjestelmääsi
- Markkinoiden helppokäyttöisin web-portaali, jonka kautta seuraat kuluja ja resurssitilanteita
- Tarjolla mobiilisovellus, joka on ladattavissa Applen ja Googlen sovelluskaupoista
- Automatiikkaa ja älyä – voit kohdistaa työntekijän avoimelle työvuorolle
- Monipuoliset, kohdennetut laskutusvaihtoehdot
Tämä toiminto vaatii evästeitä. Ole hyvä ja anna suostumuksesi niiden käyttöön ja yritä uudelleen.