Hyppää pääsisältöön
Tehokas myStaff-järjestelmä palvelee yritys- ja työntekijäasiakkaita.

myStaff

09.01.2025
DigitaalisuusAsiantuntijuusTyöllistäminen

myStaff – resursoinnin all-in-one-työkalu

myStaff on nykyaikainen, 24/7 selainpohjaisesti käytettävä työvuorojen varaus- ja johtamistyökalu. myStaff on räätälöitävissä StaffPointin asiakkaiden resursointijärjestelmäksi, asiakkaan omien järjestelmien yhteyteen.

StaffPointin ohelmistotalon Saima Softin tuotekehittämä myStaff on vuosien varrella kasvattanut suosiotaan ja on tällä hetkellä käytössä lukuisilla asiakkaillamme.

myStaff lyhyesti:

  • Tehostettu tilaajan ja työntekijöiden itsepalvelujärjestelmä – resursoit 24/7
  • Helppo AutoStaffing – voit käyttää vain omaa järjestelmääsi
  • Markkinoiden helppokäyttöisin web-portaali, jonka kautta seuraat kuluja ja resurssitilanteita
  • Tarjolla mobiilisovellus, joka on ladattavissa Applen ja Googlen sovelluskaupoista
  • Automatiikkaa ja älyä – voit kohdistaa työntekijän avoimelle työvuorolle
  • Monipuoliset, kohdennetut laskutusvaihtoehdot


Tämä toiminto vaatii evästeitä. Ole hyvä ja anna suostumuksesi niiden käyttöön ja yritä uudelleen.

Lauri Kukkasniemi

Lauri Kukkasniemi

kehitysjohtaja

[email protected]