Anu Ahokas jatkaa HPL:n hallituksen vara-pj:nä

Henkilöstöpalveluyritysten Liiton HPL:n hallituksen jäsenet vuodelle 2021 valittiin 29.10.2020 liittokokouksessa. Manpower Groupin Matti Kariola jatkaa hallituksen puheenjohtajana ja toimitusjohtajamme Anu Ahokas varapuheenjohtajana.

Anu Ahokkaan ja Matti Kariolan ohella muu HPL:n hallituksen kokoonpano vuonna 2021 on seuraava:

Toimitusjohtaja Pia Björkroth LEAD Henkilöstöratkaisuista, toimitusjohtaja Tessa Koivunen Carrotilta, kehitysjohtaja, CO-Founder Timo Hakkarainen Bolt.Worksiltä, toimitusjohtaja Jukka Illi Biisonilta, toimitusjohtaja Mika Lallukka Cimson Henkilöstöpalveluista, toimitusjohtaja Katja Miettinen Academic Workilta, toimitusjohtaja Esa Rantanen Pooliasta ja toimitusjohtaja Minna Vanhala-Harmanen Baronasta. Hallituksen uusina jäseninä aloittavat henkilöstöjohtaja Kati Kulin Go Onilta sekä projekti- ja myyntijohtaja Mika Linnamäki Enersenseltä.

Liittokokous valitsi myös vaalivaliokunnan edustajat vuodelle 2021. Toisen kauden vaalivaliokunnassa jatkavat Kimmo Salminen Go Onilta, Jarmo Koivisto Studenworkilta ja Henna Haapanen RTK-Henkilöstöpalveluista. Vaalivaliokunnan uudet jäsenet ovat Timo Hakkarainen Boltista, Niklas Huotari aTalentista ja Minna Vanhala-Harmanen Baronasta.

StaffPoint toivoo kaikille luottamustehtävän vastaanottaneille energistä toimintakautta 2021!

HPL:n uutinen