StaffPointin teollisuus-, logistiikka- ja kiinteistöpalvelualan toimialajohtajaksi valittu kokenut Juuso Laitinen

laitinenjuuso nimitys

StaffPoint on nimittänyt teollisuuden, logistiikan ja kiinteistöpalvelualan toimialajohtajaksi Juuso Laitisen (BBA), jolla on laaja-alainen, yli 15 vuoden työkokemus StaffPointilla eri tehtävissä, useilta toimialoilta. Tehtävään Laitinen siirtyy StaffPointin Kaupan ja turva-alan toimialajohtajan roolista.

StaffPoint-konsernin toimitusjohtaja Anu Ahokkaan mukaan StaffPoint hakee lähivuosina voimakasta kasvua teollisuuden ja logistiikan toimialalla. Juuso Laitinen tulee varmistamaan, että toimialan tiimi tuntee jatkossakin asiakkaiden ydinliiketoiminnan ja tukitehtävät laaja-alaisesti tuottaakseen joustavia HR-palveluja tukemaan asiakkaiden liiketoimintatavoitteita ja kasvua.

Ahokas katsoo luottavaisena tulevaan:
”Olen äärimmäisen iloinen, että teollisuus-, logistiikka- ja kiinteistöpalvelutoimialan uusi vetäjä löytyi StaffPointin sisältä. Juuso Laitisella on juuri oikeaa kokemusta ja näkemystä. Hän on luotsannut upeasti kaupan toimialaa, saanut hyvää palautta asiakkuuksien kehittämisestä sekä tehnyt yhteistyötä pitkään usean logistiikka-alan asiakkuuden parissa.”

”Tehtyäni jo pitkän uran StaffPointin eri tehtävissä, on erittäin mielenkiintoista päästä hyppäämään talon sisällä toimialalle, jolta odotetaan kasvua ja kehittymistä. Odotan innolla yhteistyötä teollisuuden, logistiikan ja kiinteistöpalvelun asiakkaiden rautaisten ammattilaisten kanssa”, iloitsee Juuso uusista työhaasteista.

Juuso Laitinen kuuluu StaffPoint Oy:n johtoryhmään ja raportoi konsernin toimitusjohtaja Anu Ahokkaalle.

Lisätiedot:
Anu Ahokas, StaffPoint-konsernin toimitusjohtaja