Timo Kärki matkailu- ja sesonkialan toimialajohtajaksi ja Kirsi Vestenius asiakkuuspäälliköksi

Hotelli- ja ravintola-alalla Pohjois-Suomessa pitkän uran tehnyt Timo Kärki on valittu StaffPointin matkailu- ja sesonkitoimialan uudeksi toimialajohtajaksi 20.8. alkaen. Kärjen ohella tiimissä on aloittanut asiakkuuspäällikkönä Kirsi Vestenius 1.8..

mase uudet

Timo Kärjellä on monipuolista johtamiskokemusta hotelli- ja majoitusalan liiketoiminnasta. Hän on muun muassa ollut mukana rakentamassa Rovaniemen Arctic Light –hotellin tarinaa hotellin suunnitteluvaiheesta aina hotellinjohtajaksi asti. Kärki on osallistunut pitkäjänteisesti alueellisen matkailun kehittämiseen ja brändityöhön ja toimi viimeisimmäksi ennen StaffPointille siirtymistään Santa’s Hotel Tunturin hotellinjohtajana Saariselällä.

Myös henkilöstöpalvelualan hän tuntee työskenneltyään StaffPointissa vuosina 2006–2009.

”Laaja toimialanäkemys on mahtava etu toimialajohtajan tehtävässä. Hienoa, että löysimme tehtävään sekä matkailu- että henkilöstöpalvelualan tuntevan osaajan”, iloitsee liiketoimintajohtaja Jussi Aulin ja jatkaa Kärjen ymmärtävän kokemuksesta myös miehittämisen tärkeyden ja asiakkaan roolin toimialallamme.

Mukaan dynaamiseen työyhteisöön ja sen kasvuvaiheeseen

”Vaikka Saariselältä onkin haikeaa lähteä, olen niin innostunut, että sitä pitää pidätellä. Siirtyminen erilaiselle kasvutoimialalle on upeaa. Mahtavaa päästä mukaan! Minulle on myös tärkeää, että talo on täynnä elämää – staattisuus ei ole juttuni”, Timo Kärki sanoo.

Hän aloittaa tehtävässä nöyränä. Edessä on paljon oppimista niin tiimiltä kuin asiakkailtakin sekä herkällä korvalla kuuntelemista.

”Arvostan suuresti tiimissä ja koko yrityksessä olevaa osaamista. StaffPoint on mennyt suurilla harppauksilla eteenpäin vuodesta 2009”, Kärki tiivistää muutoksen asiakkaan roolissa kokeneena.

Tiimissä aloittanut myös uusi asiakkuuspäällikkö

Matkailu- ja sesonki -tiimissä on aloittanut 1.8.2018 myös uusi asiakkuuspäällikkö, Kirsi Vestenius. Vesteniuksella on monipuolista matkailualan asiakaspalvelukokemusta työskenneltyään mm. Lapland Hotels Äkäshotellin ja Ylläskaltion sekä Kylpylähotelli Rauhalahden palveluksessa. Osaamista vahvistavat myös matkailututkimuksen opinnot Rovaniemellä.

Sekä Timo Kärki että tiimin rekrytoijien esimies Veli-Pekka Ahola pitävät onnistunutta ja pitkäjänteistä rekrytointia matkailu- ja sesonkitoimialan tärkeimpänä menestystekijänä.

”Osaava henkilökunta on avainasemassa asiakaskokemuksen syntymisessä. Meillä on tiimissä nyt uutta, innostunutta osaamista. Tulevan sesongin rekrytoinnit ovat täydessä käynnissä ja sesongista odotetaan vilkasta ja onnistunutta”, Ahola kertoo.

Lisätietoja:
Jussi Aulin