Juokse urallesi uusi suunta Rekrylenkillä!

Torstaina 14.6. Helsingissä järjestetään kesäinen rekrytointi- ja liikuntatapahtuma, kun StaffPointin ja Spring Housen rekrytoijia lähtee yhteislenkille. Tapahtuma on suunnattu kaikille työnhausta ja erilaisista uramahdollisuuksista kiinnostuneille.

rekrylenkki
Tapahtuman avulla halutaan tuoda uutta ja rentoa otetta työnhakuun ja rekrytointeihin. Lenkkeilyn lomassa työnhakijoiden on helppoa verkostoitua rekrytoijien kanssa ja kysyä heiltä mieltä askarruttavista, esimerkiksi hakemuksiin tai omaan urapolkuun liittyvistä asioista.

Varsinaisia haastatteluja tapahtumassa ei tehdä, vaan tärkeintä Rekrylenkillä on mukava yhdessä liikkuminen. Tapahtumaan osallistuvat StaffPointin rekrytoijat neuvovat, miten kannattaa toimia, jos jokin tietty työpaikka kiinnostaa, mutta CV:tä tai muita työnhakuun liittyviä dokumentteja ei tapahtumaan tarvitse ottaa mukaan.

Tapahtuma alkaa Töölönlahden rannan Finlandia-talon puoleisesta päädystä 14.6. klo 13 yhteisellä alkuverryttelyllä. Rekrytoijat lenkkeilevät viisi kertaa Töölönlahden ympäri omaan tahtiinsa, mutta tapahtumaan saa osallistua lyhyemmällekin matkalle.