Timo Leinonen aloittanut StaffPoint-konsernin talousjohtajana

leinonen nettiin ja kavennettuna someen
StaffPoint-konsernin talousjohtajana (CFO) on 3.9.2018 aloittanut hallintotieteiden maisteri Timo Leinonen. Hän raportoi konsernin toimitusjohtajalle ja on konsernin johtoryhmän jäsen.

Ennen StaffPointia Leinonen on toiminut talousjohtajana muun muassa Lassila & Tikanojassa, Ixonoksessa ja Terveystalossa. Leinonen siirtyy tehtävään kansainvälisestä liikuntapaikkoja rakennuttavasta Unisportista, jossa hän toimi konsernin talousjohtajana. Leinosella on pitkä kokemus erityisesti pörssiin listattujen yhtiöiden talouden ja rahoituksen johtamisesta sekä sijoittajaviestinnästä.

"Timo Leinonen on erinomainen vahvistus johtoomme. Henkilöstöpalveluala kasvaa voimakkaasti ja konsolidoituu samanaikaisesti. Arvostan Leinosen vahvaa osaamista yritysjärjestelyistä ja hänen strategista ajattelutapaansa. Leinonen on seurannut henkilöstöpalvelualan kehitystä jo pitkään ja tuo joukkoomme uutta, laaja-alaista näkemystä", konsernin toimitusjohtaja Anu Ahokas toteaa.

Timo Leinonen odottaa innolla tulevia haasteita.
"Näen StaffPointin vahvana suomalaisena brändinä kasvavalla toimialalla. On hienoa päästä mukaan viemään yhtiötä seuraavaan vaiheeseen", hän toteaa.

Lisätietoja:
Anu Ahokas