StaffPoint on nimittänyt konsernin talousjohtajaksi Tom Keskisen (KTM)

Tom Keskinen StaffPoint-konsernin talousjohtajaksi

StaffPoint on nimittänyt konsernin talousjohtajaksi Tom Keskisen (KTM). Keskinen vastaa tehtävässään StaffPoint-konsernin talous- ja riskienhallintatoiminnoista, joista hän raportoi toimitusjohtaja Anu Ahokkaalle. Keskinen aloittaa tehtävässään 3.10.2022.

"Olen iloinen, että saamme Tom Keskisen kaltaisen laaja-alaisen ja osaavan talousjohtajan osaksi StaffPoint-konsernin johtoryhmää. Hänellä on vahva kokemus talousjohtajan tehtävistä ja tarvittava strateginen osaaminen StaffPointin kasvutarinan toteuttamiseen yhdessä muun johtoryhmän kanssa. Haluan toivottaa Tomin lämpimästi tervetulleeksi taloon. Tom tuo meille mukanaan vankan osaamisensa niin palvelu- kuin ICT-yritysten taloushallinnon johtotason tehtävistä", toteaa Anu Ahokas, StaffPoint-konsernin toimitusjohtaja.

Tom Keskinen (KTM) siirtyy tehtävään Avarn Securityn talousjohtajan tehtävästä. Aiemmin hän on työskennellyt talousjohdon tehtävissä mm. Microsoftilla ja Nokialla.

"Olen todella innostunut uudesta tehtävästäni StaffPoint-konsernin talousjohtajana. StaffPoint toimii mielenkiintoisella ja yhteiskunnallisesti merkityksellisellä alalla. Henkilökohtaisesti minua motivoi työskennellä yrityksessä, joka on taloudellisesti vahvassa kunnossa ja joka suhtautuu tulevaisuuteen kunnianhimoisesti. Tavoitteenani on tukea StaffPointin kasvua tuomalla pitkän työkokemukseni ja osaamiseni StaffPointin käyttöön. Mielenkiintoni kohteena on myös yrityskaupat fragmentoituneella henkilöstöpalvelualla", kommentoi Tom Keskinen nimitystään.

Lisätietoja:
StaffPoint, toimitusjohtaja, Anu Ahokas