Telian tiimit
Telian tiimeissä työtä tehdään yritysten tai yksityisten kanssa.
Kauppiaspalvelussa vastataan nimensä mukaan Telia-kauppiaiden tiedusteluihin. Työtä tehdään sekä puhelimessa että sähköpostitse.
Telia Inmics Nebula, eli TIN-tiimissä palvellaan erilaisia yrityksiä palvelulaitteisiin liittyen. Työ on pääosin puhelimitse tapahtuvaa, mutta myös sähköpostitse tulee tiedusteluja, jotka hoidetaan joko hiljaisena puhelinaikana tai työvuoroihin erityisesti suunniteltuina toimistotyövuoroina.
Ja bisnes se on, joka kannattaa, eli BtoB-tiimissä palvellaan yrityksiä laajalla skaalalla. Tässä tiimissä pääset erityisesti vaikuttamaan työsi kautta tuloksiisi.
Kuluttaja-asiakaspalvelu eli BtoC-tiimiläisiä on jo useita ja tiimin koko kasvaakin kivasti. Kuluttajia autetaan myös iltaisin ja viikonloppuisin erilaisissa liittymä– ja TV-kanavapalvelukysymyksissä. Työtä hoidetaan paljolti chat-pohjaisesti.
Itsenäistä ja asiantuntevaa työtä tehdään laskutus- ja ”back office” -tiimeissä. Näissä tiimeissä työskennellään pitkälti itsenäisesti, mutta ei yksin! Kollegat ovat jatkuvasti linjoilla ja tiiminvetäjä tavoitettavissa aina työvuorojen aikana.
Kaikkia tiimejä luotsaavat esihenkilöiden lisäksi valmentajat (ei laskutus ja back office), jotka tukevat, kouluttava ja neuvovat työntekijöitä aina tarvittaessa.