Hyppää pääsisältöön

Contact Center -palvelut yrityksesi tueksi

contact center

Tämä toiminto vaatii evästeitä. Ole hyvä ja anna suostumuksesi niiden käyttöön ja yritä uudelleen.

StaffPoint on vuosikymmenien kokemuksella vakiinnuttanut asemansa luotettavana kumppanina contact center -palveluissa. Tarjoamme asiakkaillemme monikanavaista, vuorovaikutteista asiakaspalvelua, joka kattaa esimerkiksi neuvonnan, ajanvarauksen, tilaustenkäsittelyn ja myyntipalvelut. Modernit contact center -ratkaisumme vastaavat nopeasti kehittyvän asiakaspalvelun vaatimuksiin, olipa kyse sähköisistä kanavista, puhelinpalvelusta tai niiden yhdistelmästä.

Kokemuksemme ulottuu monille eri aloille, kuten teleoperaattoreille, myyntibuukkauksiin, taksioperaattoreille sekä asiakaspalveluorganisaatioille.

contact center -symbols

Ulkoistamalla contact center -toimintosi StaffPointille saat kokonaisvaltaista tukea. Palvelumme kattaa osaajien rekrytoinnin ja perehdyttämisen, brändin mukaisten toimintamallien kehittämisen sekä tuloskeskeisen johtamisen. Tarjoamme laadukkaan, joustavan ja asiakaslähtöisen ratkaisun, joka vastaa liiketoimintasi tarpeisiin ja auttaa ylittämään asiakkaidesi odotukset.

Contact center -palvelumme tarjoavat enemmän kuin ratkaisuja – ne luovat kilpailuetua.

Ota yhteyttä:

henkilökortti

Viljo Julkunen

Asiakkuuspäällikkö, Professionals

045 348 8086

[email protected]

Varaa tapaaminen
Professionals
henkilökuva

Minna Arneal

Toimialajohtaja, Professionals

040 356 6135

[email protected]

Varaa tapaaminen
Professionals

Tämä toiminto vaatii evästeitä. Ole hyvä ja anna suostumuksesi niiden käyttöön ja yritä uudelleen.