Contact Center -palvelut yrityksesi tueksi

Tämä toiminto vaatii evästeitä. Ole hyvä ja anna suostumuksesi niiden käyttöön ja yritä uudelleen.
StaffPoint on vuosikymmenien kokemuksella vakiinnuttanut asemansa luotettavana kumppanina contact center -palveluissa. Tarjoamme asiakkaillemme monikanavaista, vuorovaikutteista asiakaspalvelua, joka kattaa esimerkiksi neuvonnan, ajanvarauksen, tilaustenkäsittelyn ja myyntipalvelut. Modernit contact center -ratkaisumme vastaavat nopeasti kehittyvän asiakaspalvelun vaatimuksiin, olipa kyse sähköisistä kanavista, puhelinpalvelusta tai niiden yhdistelmästä.
Kokemuksemme ulottuu monille eri aloille, kuten teleoperaattoreille, myyntibuukkauksiin, taksioperaattoreille sekä asiakaspalveluorganisaatioille.

Ulkoistamalla contact center -toimintosi StaffPointille saat kokonaisvaltaista tukea. Palvelumme kattaa osaajien rekrytoinnin ja perehdyttämisen, brändin mukaisten toimintamallien kehittämisen sekä tuloskeskeisen johtamisen. Tarjoamme laadukkaan, joustavan ja asiakaslähtöisen ratkaisun, joka vastaa liiketoimintasi tarpeisiin ja auttaa ylittämään asiakkaidesi odotukset.
Contact center -palvelumme tarjoavat enemmän kuin ratkaisuja – ne luovat kilpailuetua.
Ota yhteyttä:
Ajankohtaista
Referenssit
Kiinnostuitko palveluistamme? Ota yhteyttä!
Tämä toiminto vaatii evästeitä. Ole hyvä ja anna suostumuksesi niiden käyttöön ja yritä uudelleen.