Siirry sisältöön

Työhyvinvointipalvelut

Mitä jos muutoksen draiverina toimisikin sinun oma työpaikkasi, joukkueesi? Kehityskohteena olisi henkilökohtainen kasvu esimiehenä tai työyhteisön vuorovaikutus? Työtyytyväisyys, sairauspoissaolot? Valmennusyhtiömme Spring House ohjaa esimiehiä ja työyhteisöjä uudistumaan ratkaisukeskeisellä ja osallistavalla otteella. Tulokset näkyvät työhyvinvoinnin ja ilmapiirin paranemisena, millä on myös merkittävä vaikutus liiketoimintaan.

Lue lisää Työhyvinvointipalveluistamme.

kauppanelio oranssi-01

Myyntivalmennusta ja asiakaspalvelutaitojen kehittämistä

Toimimme Suomen suurimpien kauppaketjujen kanssa yhteistyössä kehittäen muun muassa heidän palvelu- ja myyntitaitojaan. Asiakkaamme arvostavat vahvasti sitä, että myyjän käyttäytyminen on muuttunut asiakasystävällisemmäksi ja he myyvät selkeästi enemmän kuin aikaisemmin. Asiakascaseihin pääset täältä.

    masenelio oranssi-01

    Menestyksen eväitä ja joukkuehenkeä

    Matkailu- hotelli- ja ravintola -alalle olemme kehittäneet mallin, jossa koko henkilöstö ottaa vahvan myyjän roolin Näin yrityksen tulos saadaan huimaan nousuun. Valmennamme koko henkilöstön ylimmästä johdosta tuntityöntekijään ponnistelemaan yhteisen menestyksen eteen. Asiakascaseihin pääset täältä.

      teollisuusnelio oranssi-01

      Osaajat hyödyntämään omaa potentiaaliaan

      Valmennushankkeissamme teollisuuden toimialalla olemme kasvattaneet yrityksiin todellisen yhdessä tekemisen meiningin. Olemme saaneet koko henkilöstön mukaan rakentamaan kilpailukykyä ja jokaisen hyödyntämään omaa potentiaaliaan yhteisen onnistumisen eteen. Asiakascaseihin pääset täältä.

        toimistonelio oranssi-01

        Tiimityöhön tavoitteellisuutta ja draivia

        Toimiston toimialalla useimmat asiakkaamme ovat Call Centereitä, joiden asiakaspalvelu- ja myyntitaitoja sekä esimiesten myynnin johtamisen taitoja olemme kehittäneet positiivisuuden kautta. Selkeät tavoitteet, onnistumisiin keskittyminen ja tekemisen meininki ovat varmistaneet parhaat myyntitulokset ja tyytyväiset asiakkaat. Asiakascaseihin pääset täältä.

          Miksi valita Spring House?

          Spring Housen työhyvinvoinnin asiantuntijat Tiina Suorsa ja Johanna Flinkman sekä työhyvinvointipalveluiden johtaja ja yhtiön toimitusjohtaja Minna Lindholm-Lähde listaavat 6 hyvää syytä valita kumppaniksi Spring House.

          Tilaa pdf

          Tiina Suorsa
          Tiina Suorsa
          Senior Key Account Manager, palvelut yritysasiakkaille