Siirry sisältöön

Telian kuluttaja-asiakaspalvelija

Viihdytkö asiakastyössä, sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot eikä asiakaspalveluotteesi hyydy kiireessäkään? Haemme iloisen palveluasenteen omaavia asiakaspalvelijoita vastaamaan kuluttaja-asiakkaiden ensiluokkaisesta asiakaspalvelusta sekä Telian tuotteiden ja palveluiden tavoitteellisesta myynnistä. Aloitus tehtävässä on toukokuussa 2024.

Työtehtäviisi kuuluu kuluttaja-asiakkaidemme asiakaspalvelu chatin, puhelimen ja sähköpostin välityksellä. Jokaisessa asiakaskontaktissa varmistat myynnillisellä otteella, että asiakkaalla on juuri hänelle oikeat tuotteet ja palvelut käytössä ja tarjoat Telian kattavasta tuotevalikoimasta sopivat vaihtoehdot asiakkaalle.
Kirjoitat taitavasti, kommunikoit selkeästi ja osaat oma-aloitteisesti ja itsenäisesti hakea tietoa erilaisista järjestelmistä. Asiakaspalvelija on avainasemassa parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen luomisessa.

Meillä Telia-tiimeissä on mahtava ryhmähenki, eikä huumoria puutu. Innostamme toinen toisiamme, olemme apuna ja tukena tarvittaessa, ja meistä saat noin muutenkin huippuluokan porukan ympärillesi. Voit olla jo kokeneempi vastaavissa tehtävissä tai sitten urasi alkuvaiheessa – tärkeintä on, että fokuksesi on asiakkaassa, siedät myyntipainetta ja asenteesi on kohdallaan, sillä saat kattavan valmennuksen tehtävään.
 

Toivomme sinulta

  • erinomaisia palveluasennetta ja myyntihenkisyyttä 
  • oma-aloitteisuutta ja itsenäistä työskentelyotetta
  • täsmällisyyttä ja valmiutta vuorotyöhön, sillä työajat sijoittuvat klo 5:45–22.00 välille viikon jokaisena päivänä
  • vahvaa tietoteknistä osaamista ja näppäryyttä useamman järjestelmän käyttämisessä yhtä aikaa
  • hyviä suullisia ja kirjallisia taitoja suomen kielellä
  • intoa oppia uutta ja motivaatiota saavuttaa osaltasi yhteiset tavoitteet

Tarjoamme sinulle

  • monipuolisen työtehtävän luotettavalla ja hyvämaineisella työnantajalla
  • pohjapalkka tehtävässä on 1466,62 euroa/kk ja lisäksi tiimissä ansaitaan keskimäärin 270 euron bonuksia/kk. Bonuksissa ei ole kattoa.
  • perehdytysjakson jälkeen ja työn sujuessa sinun on mahdollista työskennellä myös etänä kotoasi Espanjassa, sekä ennalta sovitusti jaksoja toisessa EU-maassa. Huomioithan, että tehtävä edellyttää kuitenkin asumista Malagan provinssissa ja perehdytysjakso edellyttää toimistolla oloa. 
  • mahdollisuuden ammatillisen tutkinnon suorittamiseen töiden ohella yhteistyössä Mercuria kauppaoppilaitoksen kanssa
  • meillä työhyvinvointi on avainasemassa ja meillä on tiivis, suomalainen työyhteisö, jonka kanssa voit viettää aikaasi halutessasi myös vapaalla – järjestämme säännöllisesti yhteistä toimintaa, kuten liikuntaharrastuksia ja afterwork-tapaamisia
  • päivittäisen aamiaisen sekä lounaan kaksi kertaa viikossa
     

Innostuitko?

Lähetäthän meille itsesi näköisen hakemuksen ja nappaa paikka tulevien ystäviesi porukasta! Lähetäthän hakemuksesi sivuston linkistä, sillä sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia ei valitettavasti voida käsitellä.

Haastattelemme hakijoita ja täytämme paikkoja jo hakuaikana, joten tartu nopeasti toimeen! Tehtävään valituksi tuleminen saattaa edellyttää turvallisuusselvityksen tekemistä.


Ota yhteyttä:

Puhelin: +358 40 162 5204
Sijainti: Avenida Carmen Sáenz de Tejada S/N Edificio S208